onsdag 13 januari 2010

Mail från Morfars syskonbarn Lennart.


Morfar hade en bror som hette Göte. Göte har en son som heter Lennart som bor i Virginia, USA.


Vi har mailkontakt då och då och detta mail kom före jul:


Lisa, av en handelse hittade jag din blogg om Tage! Helt underbar! Den tog fram manga fina minnen. Jag ar fortfarande sa glad att jag lyckades locka Tage att tillbringa en kvall pa Gummagolsmala strax innan han gick bort.. Jag vet inte om han talade om for dig att det var jag som utnamnde Tage till personalchef efter att han hade haft ett langt jobb som planeringschef. Han var perfekt som personalchef och var mycket omtyckt av alla. Sitter just nu pa Kastrup och vantar pa att flyga tillbaka till USA. Det skall bli skont att komma hem igen! Kram! Lennart


Tack igen, Lennart. Så roligt att få historier om Morfar Tage.

Har du som läser det här fler historier? Maila mig på lisajohannamoller @ gmail.com

Inga kommentarer: